luni, 20 februarie 2012

UN BLOG MULT ASTEPTAT-A MAKE UP BLOG BY OVIDIU PERTA-FACE FORWARD

    Un blog mult asteptat-exact asa cum am spus si in titlu.Il cunosc pe Ovidiu de peste 12 ani ,de cand a venit in Timisoara si a inceput cariera ca si make up artist-pe vremea aceea unicul din Timisoara in adevaratul sens al cuvantului.
  De atunci am ramas prieteni,iar el impreuna cu sora lui Monica Felicia mi-au fost alaturi si mi-au ghidat drumul prin lumea frumoasa a make-upului si a frumusetii in general.

Un talent innascut -Ovidiu este autorul celor mai reusite machiaje de mireasa si nu numai, fiind cunoscut atat in lumea make-upului de beauty, fashion si foto.A avut reusite colaboari cu reviste(Vivid,FHM)si cu nenumarati fotografi cunoscuti.

     Cuvintele sunt de prisos-machiajele vorbesc de la sine.

Vom avea de citit un blog interesant si bine pus la punct.Ovidiu este foarte atent la detalii si texturi-un bun cunoscator al produselor de machiaj si al make up tips.
Nu pot decat sa va invit sa ii cititi cu atentie postarile si sa invatati din experienta sa ca si artist.
Va doresc navigare placuta pe blog unde aveti sansa sa vedeti mult mai multe poze din portofoliul lui Ovidiu.

PS.Machiajul meu de suflet realizat de Ovi pentru Gala Wella si purtat de Moni:
Blogul se gaseste la adresa-ovidiuperta.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu