marți, 28 februarie 2012

TOP 5 BEST MAKE UP FOR EVER PRODUCTS

     Dupa cum stiti deja-sunt fan declarat Make up for Ever.Detin in beauty case o gramada din produsele lor si sincer imi plac la nebunie toate-insa am cateva fara de care nu pot trai.
Top 5 produse -fara vreo ordine anume de preferinta:

1.Pensula 17 s-pensula mea preferata de blending-este din  par natural si este perfecta pentru umbre si smokey eyes.

2.AQUA CREAM NR 13-un fard cremos waterproof-excelent ca si baza pentru farduri de ochi sau fard in sine.Este un bej sidefat.


3.HD FOUNDATION-deja am scris atatea postari despre el incat doar il mentionez aici.
4.MIST AND FIX-fixator de machiaj excelent
5.DIAMOND POWDER-o combinatie de pigment cu glitter marunt-este o pudra de o stralucire deosebita-poate fi folosita atat pentru machiajul ochilor cat si pentru cel al fetei.
Nuanta mea preferata este numarul 11-champagne.


Produsele Make up For Ever se gasesc in Bucuresti si vireaza produse si in provincie.Pe pagina  lor de  facebook  se gasesc numerele de contact pentru detalii de orice fel.


Voi ce produse Make up for Ever folositi?
Ce aveti pe wish list?

2 comentarii:

  1. pensula arata super ai idee cam pe la ce pret e?

    RăspundețiȘtergere
  2. daca ai diploma de artist ai reducere 35 la suta sau 30 parca-si e undeva pe la 72 de ron dc nu vreo 90:)

    RăspundețiȘtergere