sâmbătă, 11 februarie 2012

SECRETE PENTRU UN MACHIAJ PERFECT-EYE PRIMERS


   Una din problemele cu care noi femeile ne confruntam este-cum facem machiajul sa reziste si in mod deosebit machiajul ochilor?
  Cum facem sa reziste fardul de pleoape si rimelul si tusul sau creionul?
  De multe ori secretul sta in produsele de calitate(de firma cum le spune multa lume)care au principala trasatura rezistenta deosebita.
  Insa uneori nici cele mai bune produse pentru machiajul ochilor nu fac fata si machiajul se aduna in pliul pleoapei sau curge pe pleoapa inferioara.
  Am sa va impartasesc cateva secrete care pot fi accesibile tuturor si care le puteti cumpara si folosi cu brio pentru un machiaj reusit.
  Primul pas spre rezistenta unui machiaj  sunt primerele pentru ochi-bazele care se aplica inaintea fardului de pleoape pentru o rezistenta deosebita.
  Ele se aplica cu degetul sau cu o pensula si creeaza efectul de panza pe care poti incepe desenul ochilor cum doresti.

TOP PRIMERE -PRODUSE PE CARE LE IUBESC SI LE FOLOSESC CU DRAG:

1.E.L.F PRIMER: se gaseste pe site-ul e.l.f.ro si costa 8 lei-este un bun inceput pentru a invata sa folositi bazele de ochi

2.Make Up for Ever -aqua creams-atat baza de ochi waterproof cat si fard de pleoape-pot fi folosite singure sau cu o culoare deasupra-eu pur si simplu le ador.
Produsele Make up for Ever le gasiti pe pagina lor de Facebook Make up for Ever Romania-si pentru cei ce nu sunteti din capitala se vireaza prin curier produsul in provincie.

3.Bazele de ochi MAC-aici avem nenumarate feluri de baze-preferatele mele raman de departe PAINT POTS:
4.TOO FACED -SHADOW INSURANCE
Una din cele mai renumite baze de ochi si folosita in lumea larga de milioane de femei-produs exclusiv distribuit prin Sephora.

5.URBAN DECAY-PRIMER POTION(produs distribuit prin sephora)
  Voi ce produse folositi?

6 comentarii:

  1. Le-am folosit pe toate mai putin cele de la mufe. Recunosc ca paint pot-urile sunt pe departe cele mai bune. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi plac-insa nu toate:)cele de baza

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi se pare ca cele de la MUFE se usuca destul de repede.... nu am avut curaj sa le incerc ca baza, dar ma incumet si vad ce si cum :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu le folosesc si simple si ca baza-pentru farduri sidefate in general:)si important e sa nu lasi mult timp cutia deschisa-scoti si aplici-si inchizi.spune si pe cutie.sunt produse cu o textura aparte-wateproof si smudge proof si atunci necesita atentie;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana ma refeream ca pe pleoape se usuca repede ... si parca nu apuci sa mai pui si fard peste ... dar recunosc ca nu am incercat inca! Mercic pentru sfat, voi incerca sa fiu mai atenta de atat !

    RăspundețiȘtergere
  6. da-au o textura aparte si se usuca f repede pentru ca initial au fost gandite ca si farduri waterproof si atat:)eu una le folosesc ca si baze pt farduri sidefate de la mac sau de la mufe:)nu tot timpul-vara mai ales cand paint pots parca nu rezista sa bine:)si mai ales pe tenurile grase

    RăspundețiȘtergere