miercuri, 7 decembrie 2011

CASTIGA UN MACHIAJ DE REVELION

       Este o moda prin blogurile de beauty cu fel si fel de giveaways:)Eu una nu prea sunt adepta de a da oamenilor produse pentru mici concursuri-pentru ca ar trebui sa ofer exact produsele care sunt pe gustul meu si avand in vedere ca-gusturile nu se discuta-am decis-cu ocazia atingerii unui numar record de vizitatori pe blog -sa ofer drept cadou un lucru practic:UN MACHIAJ DE REVELION.

       Conditia castigarii acestui machiaj este sa postati pe pagina mea de fb-o poza profil cu voi  urmata de comentariu-daca ati mai fost machiate profi si cum va imaginati voi un astfel de machiaj ca ar trebui sa arate.O a doua conditie ar fi aceea sa fiti aici in perioada revelionului-machiajul se va realiza   in Timisoara.
  Castigatoarea va fi aleasa de catre mine.Eu voi alege persoana care  ca ma va impresiona cel mai mult prin ceea ce imi va scrie.NU conteaza  neaparat sa adunati "like-uri" pe facebook-pentru mine fiecare femeie este frumoasa indiferent de varsta si de felul in care arata.
       Prin acest concurs doresc sa ofer sansa unei doamne sau domnisoare sa fie machiata profi si sa ii ofer toate sfaturile necesare pentru a sti sa se machieze singura zi de zi.
       Astept pozele voastre pe facebook-incepand de azi si pana in data de 20 decembrie.Castigatoarea va fi anuntata pe blog si pe facebook:)Urmand sa imi lase datele ei de contact si nr de telefon pentru a putea lua legatura cu ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu