joi, 15 decembrie 2011

TESTARE PRODUSE ATELIER PARIS SI MAKE UP

  Dupa cum am mentionat intr-o postare anterioara am avut sansa sa fac un schimb de exeprienta pe machiajul rusesc cu artista Oxana-si am participat la un demo de make up stil rusesc-efectuat cu produse atelier paris.Pentru ca a urmat si reversul medaliei-ieri am testat eu personal produsele si am machiat-o pe Oxana.
  Fiind fan inrait al firmelor Mac-Make up for ever si Kryolan-eram putin reticenta cand am incercat noile machiaje-insa pot spune ca mi-au placut foarte mult.
  Culorile de ochi sunt impresionante-majoritatea sunt mate si vin in palete de cate 5 bucati pe diferite variatiuni de culori-sunt foarte pigmentate-si pot spune ca se aseamana foarte mult cu firma Make up for ever la genul de pigmentatie.
  Am folosit baza mea clasica de machiaj-insa cred ca acest gen de culori dau foarte bine cand sunt aplicate peste acuarele-dar pentru ca nu stiam sa lucrez cu acel gen de produs-am lucrat stilul meu.
    Am folosit pe post de highlight pp 04-un pigment alb auriu-care seamana foarte mult cu vanilla de la mac-si care are o pigmentatie foarte buna.
   Am folosit o gama de culori incepand de la roz corai blenduit in maro si in colt negru -pentru a creea un machiaj de seara.
     Peste culorile mate de pe ochi am aplicat un alt pigment roze cu irizatii albastre.
    Pentru ten am folosit o baza hidratanta si un fond de ten cremos cu putere medie de acoperire -dar care arata excelent in realitate.
   Pe obraji am folosit un blush pudra si foarte putin highlight.
  Iata si pozele de la evenimentul cu pricina.Imi cer scuze pentru lumina proasta care nu reda din farmecul culorilor decat foarte putin.


  In curand in Timisoara va exista si un magazin cu aceste produse-si un eveniment de lansare al acestora-asa ca va invit sa imi cititi blogul in continuare si sa imi urmariti pagina de facebook pentru mai multe detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu