marți, 20 decembrie 2011

GLITTER GLITTER ALL THE WAY

    Abia am asteptat seara dintre ani sa am sansa sa scot arsenalul de machiaje spectaculoase la suprafata.In primul rand mi-am refacut stocul de culori de ochi sidefate si de glittere si sunt gata de "atac".
  Pe lista de anul acesta de produse se afla in primul rand diamond powders de la make up for ever numerele 1 si 15 care mi-au placut in mod deosebit.Pot fi folosite atat ca si pigmenti sau aplicate amestecate cu pigmenti sau aplicate peste fardurile de pleoape.


    Alt produs recent achizitionat este fardul beauty marked de la mac-unul din fardurile cu efect spectaculos-il vad intr-un smokey eye perfect cu un ruj rosu bordo pe buze.
  Tot de la make up for ever mi-am cumparat  un metal powder pe care planuiesc sa il folosesc in machiajele de inspiratie egipteana.

  Pentru buze o sa am la indemana russian red si ruby woo de la mac-perfecte pentru acel ceva rosu in noaptea cea mai speciala.
Voi cum va imaginati un machiaj de revelion?
Iata cateva poze de inspiratie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu