duminică, 18 decembrie 2011

DOUGLAS -FACE VIATA MAI "FRUMOASA"


  Cand vine vorba de produse de make up si parfumuri sunt mama lor.In lumea mea exista mereu ce e mai bun si ce e nou-adun tona de machiaje si de obicei primul lucru pe care pun mana este si un produs ce nu ma va dezamagi pentru ca atunci cand cumpar ceva deja stiu despre el tot ce se poate sti- in unele cazuri inca de dinainte de a fi lansat pe piata.
  Recent deschis in urbe-magazinul douglas m-a dezamagit profund.In primul rand pentru ca e tipic in Timisoara-lumea sa dea buluc intr-un magazin proaspat deschis -in mod natural mai mult pentru a beli ochii decat pentru a cumpara.Si sincer acum si inteleg de ce lumea chiar "admira"si nu cumpara pentru ca unele preturi mi s-au parut exagerate.Nu vorbim aici de firmele L'Oreal  si Bourjois ci de cele precum Dior-Chanel-Estee Lauder-Clinique.
  De asemenea intr-un magazin cu asemenea renume fiecare firma de makeup ar trebui sa aibe un reprezentant care sa explice clientelei ce si cum sa cumpere-sa le dea produse spre testare si sa fie cat mai amabil si saritor.
  Eu una nu am vazut nici macar un reprezentant la machiaje si nici  la standul de parfumuri.
   In plus standurile de make up  erau aproape goale .Am crezut  ca s-a epuizat deja stocul.Raspunsul fetei de la caserie a fost-nu am avut toate produsele ci numai unele.Si atunci mi-am adus aminte ca la fel era si cu magazinele Inna center si cu Mon Parfum-aveau doar standurile de firma si produsele de vanzare le tineau deschise ca nu aveau testere-daca te duceai sa intrebi ceva de vreun produs nimeni nu stia nimic sa iti raspunda.Daca vroiai sa incerci vreun tester se uitau la ca urs.
   Concluzia mea?Nu ma tenteaza deocamdata sa cumpar nimic de la ei.Prefer in materie de make up sa imi cheltui banii in magazine Mac sau sa imi comand de la Make up for ever din Bucuresti sau chiar sa imi cumpar produse Make up atelier paris.Nu ma tenteaza sa arunc banii din casa pentru Dior-Lancome si Chanel unde produsele sunt la fel de calitative ca si cele mai sus enumerate insa aici platesti brandul-ambalajul si numele.Iar in cazul firmelor de parfumerie si make up din Romania-si adaosul magazinului.
Voi ce parere aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu