joi, 8 decembrie 2011

DEDICAT MAESTRILOR MEI-OVIDIU SI MONICA

    E foarte greu sa pui pe hartie-cateva cuvinte de multumire  dedicate acestor minunati oameni.Prefer sa va spun ca drumul meu prin domeniul make up ului-cred ca a inceput cu multi multi ani in urma-cand eu l-am cunoscut pe Ovidiu.Eu eram inca in liceu-el tocmai isi incepuse cariera de artist in Timisoara-si in momentul acela nu exista altcineva care sa faca ceea ce facea el.Binenteles ca mai erau persoane prin Timisoara care detineau cunostiine de make up insa de la a lua un machiaj si la al duce la nivelul de arta-nu am intalnit inca pe nimeni.Spiritul lui artistic m-a cucerit din prima si i-am ramas clienta fidela de-a lungul anilor si mai apoi am devenit amici.Imi aduc aminte si acum primul machiaj pe care mi l-a facut si schimbarea fantastica-tin minte ca toate colegele de la scoala m-au intrebat cine m-a machiat si cum il cheama/o cheama.Ulterior fiecare eveniment in parte a avut si participarea lui Ovi-pentru ca nu plecam niciunde fara sa ma  machieze el.
   Inca de atunci mi-a facut o deosebita placere sa ma joc cu fardurile si rujurile insa nu am indraznit sa fac vreun curs in domeniu care sa imi sustina si visul.
     Prin 2009 la una din vizitele mele la salon la Ovi-fiind foarte deprimata pentru ca urma sa imi operez genunchiul de ruptura de menisc si carierea mea prin sport(taebo si aerokick s-a cam terminat)Ovi m-a incurajat sa umplu golul legat  de sport cu un curs de make up-alaturi de sora lui Monica.
  Pe Moni o cunosteam de ceva vreme insa nu foarte bine-mai mult ne salutam si atat.Insa la curs am simtit ca s-a creeat intre noi doua o legatura fantastica-si nu cred ca acest lucru s-a intamplat numai cu mine ci si cu restul fetelor care i-au fost cursante.Harul ei fantastic si modul vesel de a tine orele m-au inspirat sa am curajul sa fac orice in acest domeniu-chiar daca pana atunci nu am mai pus mana pe vreo pensula de make up-si nici nu mai machiasem pe nimeni.
   Dupa curs -incurajata de cei 2-am inceput incet incet sa imi dau drumul si sa imi alimentez visul si hobby-ul citind mii de articole de make-up,bloguri si postari pe youtube si  facand o gramada de munca voluntara alaturi de fotografi pentru a invata si machiajul de poze.
   NU as fi crezut vreodata ca eu-care urmasem total o alta turnura in viata si o alta cariera-voi fi asa indragostita de acest domeniu si ca  voi reusi sa realizez ceea ce mi-am propus.
   NU stiu cum as putea sa le multumesc acestor oameni-decat facandu-i mandrii de mine.
     Va multumesc si va dedic acest articol.
      La final va las alaturi de cateva din machiajele celor 2 care m-au impresionat cel mai mult.
   OVIDIU:




MONICA:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu