duminică, 25 decembrie 2011

TESTARE PRODUSE MAKE UP ATELIER-SHINY LOOSE POWDER

 

 Dupa cum am mai mentionat acum cateva saptamani am facut schimb de experienta cu prietena mea Oxana-make up artist make up atelier paris in Chisinau si mi-a prezentat produsele make up atelier.
  Eu sunt genul de artist deschis sa incerce fel si fel de produse insa pana acum singurele branduri ce m-au impresionat au fost Mac,Make up for ever,Ben nye si Kryolan.Dupa ce am testat cu Oxana produsele si pe tehnica ruseasca-acuarela si creion i-am propus sa le testam si in varianta "europeana".
  Pot sa spun ca am ramas impresionata de calitatea lor-si cel mai mult mi-a placut pudra pulbere lucitoare.

Numarul 7-shiny peach light este superb-o culoare piersica cu putin luciu perfecta pentru a fi utilizata ca si fard de obraj/blush.Mi-l imaginez in machiajele de vara-in care predomina bronzul si acest coral ar scoate in evidenta culoarea sau in machiajele de zi cu zi pentru a aduce un plus de prospetime.
   Pudra este ambalata intr-un borcanas de 8 grame-este usor de folosit  si mie imi aduce aminte de iridescent loose powder de la mac-ca si textura -desi este mult mai light ca si putere decat cea de la Mac sau ca si pudra pulbere lucitoare numarul 4 de la Make up for ever.Poate fi folosita si ca si pigment pe pleoape.
    Ce sa va mai spun de ea?Merita testata si cumparata.Aveti sansa sa comandati deja produsele atelier in Timisoara prin curier.
    De asemenea dupa 15 ianuarie in cadrul magazinului atelier si a scolii de master class si workshopuri pe machiajul rusesc ce se va deschide pe Bdul Gh. Lazar veti avea sansa sa vedeti live produsele si demonstratii de machiaj cu ele pentru a sti cum se folosesc.Urmariti blogul pentru alte detalii legate de eveniment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu