miercuri, 14 decembrie 2011

MARCIA CROSS MAKE UP

   Abia am asteptat sa fac aceasta postare-pe actrita  aceasta efectiv o ador.
Mi se pare ca are una din cele mai frumoase fete-ochii cei mai lucitori si pielea cea mai fina.Are un farmec irezistibil-plus sa nu mai mentionez-mi se pare ca are o culoare dementiala a parului.
         
  Am avut sansa sa machiez doar doua fete roscate pana acum-insa una din ele avea chiar fizionomia Marciei.
  Pe ea am folosit:
1.Mac -Face and Body fdt-numarul 2-de remarcat faptul ca Marcia are o piele foarte deschisa la culoare si pistrui.Acest gen de piele nu necesita un fond de ten puternic-care sa ascunda pistruii-ci un fond de ten hidratant-usor lejer care sa scoata in evidenta trasaturile frumoase fara a le incarca.
2.Un fard alb bej-pe pleoapa mobila si umbre maro deschis in pliul ochiului-o tunga de tus la baza genelor si gene false banda.
   Mi-a placut mult fardul -Naked Lunch de la Mac pe pleoapa mobila si tus(liquid eyeliner) de la Revlon-care datorita penitei este usor de aplicat.

  Pentru obraji am folosit:Coralista Blush de la Benefit-o nuanta corai la fel cum este si numele.
  Iar pe buze-orice lipstick nude arata excelent-mie mi-a placut L'oreal-Colour Riche -nuanta 854 Chasmere.
  Inchei prin a mai posta doua poze cu Marcia.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu